loading...

سازمان مجاهدین خلق(خائنان پلید)

بازدید : 567
جمعه 25 ارديبهشت 1399 زمان : 1:22

برای اپوزیسیونی که چهل سال از عمر پنجاه و اندی ساله خود را در خدمت به دشمنان وطنش گذرانده اینکه خلیج همیشه فارس را با عبارت مجعول «خلیج عربی» بخوانند نه تنها انگیزه مخالفت و اعتراضی ایجاد نمی‌کند بلکه انفعالی توام با هراس ایجاد می‌کند.

تانوما چیست، چه مزایایی دارد
بازدید : 494
سه شنبه 22 ارديبهشت 1399 زمان : 22:32

” مرگ بر امپریالیسم ” زمانی زبانزد بود و سران سازمان ضد مردمی‌مجاهدین برای آنکه بتوانند با حیله و نیرنگ انقلاب مردمی‌کشورمان را بدست گیرند با چنین ترفندی پیش می‌رفتند و حتی اقدام به ترور مستشاران آمریکایی در اوایل انقلاب نمودند. البته ترورهای کور کورانه آنها بعد از آغاز جنگ مسلحانه بر علیه کشورمان که در داخل و خارج کشور بر علیه مردم عزیزمان انجام دادند بسیار بود که موید خوی درندگی آنها ست و هنوز هم با انجام رفتارهای غیر متعارف گویای آن می‌باشد .

جشن میانه بهار روز شیراز
بازدید : 565
شنبه 19 ارديبهشت 1399 زمان : 21:21

روز و هفتۀ جهانی کار و کارگر بر این قشر زحمتکش که همواره از جان خود گذشته اند تا محور اصلی اقتصاد هر کشور به حرکت در آید، مبارک.
این روزها شاهد و بیانگر زبان کارگران شجاعی می‌باشد که با دیدن ظلم و ستم بار دیگر از جان خود گذشتند و مقابل دولتمردان زورگو مبارزه کردند. حال به یاد همه کارگران هرساله جنجال‌هایی از قبیل تحصن و تظاهرات در برخی از کشورهای غربی، عربی بر پا میشود که حامیان و سندیکاهای حقوق کارگران بیانیه و شکواییه‌هایی علیه برخورد نامناسب دولت‌ها با کارگران صادر می‌کنند.
فرقه رجوی که ید طولانی و سابقه ننگینی در فریب قشر کارگر دارد برای اینکه مورد سیبل نهادهای حقوق کارگران قرار نگیرد با فرافکنی و دجالگری منحصر به فرد ، شروع به پخش برنامه‌ها و سرودهایی در حمایت از حقوق کارگر نموده و این در حالی ست که این فرقه مخرب از مقوله کار و کارگر به نفع منافع خود استفاده و بهتر است بگوییم سوء استفاده کرده و با عنوان کاریابی در کشورهای غربی ، افراد جوان و توانا را جهت عضوگیری در تشکیلات خود فریب و در نهایت جذب مینمود.

ماشین لباسشویی اسنوا مدلSWM-843
بازدید : 404
شنبه 19 ارديبهشت 1399 زمان : 21:21

سال‌هاست که سقوط صدام به عنوان پدر خوانده‌ی رجوی‌ها موجب شده تا فرقه تروریستی شان به جبر زمان و به طور موقت صدور فرمان «آتش» و دستور انجام عملیات تروریستی و بمب گذاری و حرکاتی که داعش از آنها الهام گرفت را به تعویق بیاندازند.
اما کسانی که با رجوی‌ها آشنا بوده و کارشناسان امور فرقه‌ها که ماهیت آنها را می‌شناختند، بارها و بارها تاکید نمودند که ماهیت رجوی‌ها تغییری نکرده و ژست‌های امروزشان ناشی از تغییر شرایط بیرونی است و وسیله‌‌‌ای برای حفظ حیات خفیف شان می‌باشد والا آنها اگر فضای مناسب ببینند وحشی ترین تروریست‌ها خواهند بود که داعش جلویش لنگ خواهد انداخت.

سازمان رجوی سمبل مبارزه با خلق کارگر
بازدید : 652
چهارشنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 19:22

باند رجوی بعد از اینکه از تبلیغات ضد کرونائی خود برعلیه ایران چیزی بدست نیآورد و اشک‌های تمساحی اش برای مردم فایده مند نشد وخبری از کانون‌های شورشی خیالی اش نشد ، مجبور به انعکاس فتنه گری‌های وزارت خارجه‌ی آمریکا شد.
چنانکه از آن سرود‌های سرکوچه کمینه مجاهد پرکینه همم طرفی نبست، درموقعیت شکننده‌‌‌ای قرار گرفت و مجبور شد کاری کند.
از طرف دیگر، دولت فعلی آمریکا از برجام خارج شده وچون میداند که حق استفاده از بندها وتبصره‌های این توافق ندارد، ساز دیگری کوک کرده است.
چراکه در ماه شهریور تحریم تسلیحاتی ایران لغو میشود ومیباید کاری کرد وایران را ازحقوق قانونی اش محروم کرد ! .
باند رجوی درنوشته‌‌‌ای آورده است :

جدول پخش برنامه‌های درسی دوشنبه 15 اردیبهشت 99 از شبکه‌های آموزش و چهار مدرسه تلویزیونی
بازدید : 546
چهارشنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 19:22

بازدید : 689
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1399 زمان : 16:22

درحالیکه برخی از منابع از مرگ 51 نفر در کشور آلبانی خبر می‌دهند که تعدادی پزشک و پرستار هم درمیان این افراد هستند و طی روزهای اخیر 20 نفر دیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای تخصصی عفونی درتیرانا بستری شده اند و سایت آلبانی دیلی نیوز به نقل از پزشکان نوشته است که درپشت هرمورد ابتلا به کرونا حدود 10 تا 15 مورد کشف نشده دیگر وجود دارد. باید آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلبانی را 400 نفر تخمین زد. ادی راما نخست وزیر آلبانی اعلام کرد بیش از 1000 پزشک وپرستار به فراخوان وزارت بهداشت آلبانی برای پیوستن به پرسنل پزشکی داوطلب درمبارزه علیه ویروس کرونا پاسخ مثبت داده اند. ادی راما از مردم خواست آرامش خودرا حفظ کنند زیرا روزهای آینده که شیوع ویروس گسترش می‌یابد روزهای سخت تری پیش رو خواهد بود.خبرگزاری رویترز نوشت دولت یونان اعلام کرد تمامی‌راههای هوایی و زمینی و دریایی خود با آلبانی و مقدونیه شمالی را بسته است.

نمایندگی جک پارکینگی ریموتی====درب اتوماتیک آرین====02177809303===نمایندگی جک پارکینگی
بازدید : 640
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1399 زمان : 16:22

«در گفتمان غالب گروهک منافقین، نوعی عرفان‌گرایی مهیج دیده می‌شود. عنصری که در عین مبهم بودن همه‌چیز را به درون فرد فرو می‌کاهد و در عمل جهان بیرون را نفی می‌کند. عارف‌مسلک (عضو سازمان منافقین) یک هدف بیشتر ندارد و آن نیز ذوب شدن در شخص اول سازمان و رسیدن به ساحت اوست.» (کتاب سازمان مسعود)

توصیه اکید مریم رجوی بر پنهان کاری اخبار ویروس کرونا
بازدید : 327
دوشنبه 7 ارديبهشت 1399 زمان : 12:21

خیلی وقت‌ها ابعاد یک فاجعه، حادثه، واقعه تلخ یا هر اتفاق بد، آنقدر فراگیر و وسیع است که نمی‌توان حدودی برای پایانش تصور کرد. غم از دست دادن پدر یا مادر را تصور کنید؛ این داغ فقط سپردن یک جسم بی‌روح به خاک نیست. خیلی‌ها از دست دادن مادر را بزرگ‌ترین داغ زمانه می‌دانند و فراغ پدر را برابر با بزرگ‌ترین غم زمانه. اینها تنها نمونه‌ای از غم‌ها و مصیبت‌هایی است که اگر بیاید هیچ کس نمی‌داند تا چند سال با روح و روان داغداران خواهد ماند.

بازی دو وجهی مجاهدین با پاندمی کرونا

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 271
  • بازدید کننده امروز : 272
  • باردید دیروز : 391
  • بازدید کننده دیروز : 392
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3905
  • بازدید ماه : 2281
  • بازدید سال : 12349
  • بازدید کلی : 26258
  • کدهای اختصاصی